wtorek, 12 października 2010

Podsumowanie miesiąca - Dziękuję :)

Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. Jak zwykle spodziewam się wzrostu liczy odsłon w związku z nowym rokiem akademickim, ale ostatnie tygodnie były i tak pozytywnym zaskoczeniem. W ciągu pierwszych 11 dni października moje strony odwiedziło ponad 25 000 osób. To 2 razy więcej niż w całym poprzednim miesiącu; 5 razy więcej niż w ciągu pierwszych 11 dni września.

Aby łatwiej było Wam śledzić zmiany na stronach - dodałem możliwość subskrypcji (RSS) oraz linki do popularnych portali społecznościowych. Ponieważ największym zainteresowaniem cieszyła się poprzednia podstrona mojej witryny pod tytułem "Aktualności" - od teraz staje się ona domyślnie otwieraną stroną.

Pozostałe informacje oraz świadczone przeze mnie usługi zostały przeniesione do oddzielnego menu (na górze strony oraz w kolumnie po lewej).

Jeśli zauważycie jakieś problemy z funkcjonowaniem witryny w jej nowym kształcie - proszę o wpisywanie wszelkich uwag dotyczących funkcjonalności w komentarzach do tego postu.

Maciek Zatoński





































Statystyka miesięczna
Statystyka miesięczna
MiesiącWywołaniaOstatni tydz.ZmianaTransfer w KB
sumaśr.sumaśr.%sumaśr.
paź 20102668124255024456513 %12669311517

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz